Veel gestelde Vragen

Lees onze veelgestelde vragen voordat u ons een bericht stuurt.

Wat zijn de bezorgkosten voor bestellingen uit de Online Shop?

Bestellingen binnen de gemeente Amsterdam zijn vrij van verzendkosten.
Bij bestellingen onder 50€ wordt 5€ in rekening gebracht.
Bij het overschrijden van de krediettermijn zijn hier kosten aan verbonden. De kosten zijn 45€ per factuur.

Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd in de online winkel?

De volgende betalingsmethoden worden geaccepteerd:

Nederland
iDEAL
VVV Cadeaukaart
Billink
Focum AchterafBetalen
in3
Klarna AchterafBetalen
bunq
Webshop Giftcard
Afterpay

Belgie
Afterpay
Bancontact
Belfius Pay Button
ING Home’Pay
KBC/CBC Betaalknop

Duitsland & Wereldwijd

SOFORT Banking
Giropay
Mastercard
Maestro
Visa
V PAY
PayPal

Oostenrijk, Italie, Frankrijk, Denemarken en Noordwegen:

EPS
Carta Si
Carte Bancaire
Dankort
Nordea Credit Card
Nordea Debit Card

Hoe lang duurt de levertijd?

Bij bestellingen geplaatst voor 09:00 wordt de verzending dezelfde dag geleverd.

Hoe veilig is winkelen in de online winkel? Zijn mijn gegevens beschermd?

Tropicaldrimo.nl respecteert de privacy van haar bezoekers op de website www.tropicaldrimo.nl en draagt er zorg voor dat al uw gegevens met uiterste zorg en vertrouwelijk worden behandeld.
De onderstaande regels hebben wij opgesteld om u te garanderen dat wij zorgvuldig met deze informatie zullen omgaan.

Tropicaldrimo.nl gebruikt de verzamelde gegevens voor de volgende doeleinden:
Met betrekking tot uw bestelling, en om uw bestelling zo optimaal mogelijk te laten verlopen, hebben wij bij het plaatsen van uw bestelling uw naam, bedrijfsgegevens, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig.
In geval van nood kunnen wij u bereiken, bijvoorbeeld met een terughaalactie van producten met kwaliteitsproblemen.

Hoe kan ik mijn bestelling inzien?

Na het succesvol registreren op de website, kunt u eenvoudig en snel al uw bestellingen inkijken via “Mijn Account”.

Krijg ik een factuur voor mijn bestelling?

U ontvangt per mail die u ingevuld hebt bij registratie een factuur van de geplaatste bestellingen

Voor overige vragen of opmerkingen

Kunt u gebruik maken van het vragenformulier of direct via de livechat.